jahaja

Imon är det måndag, och då är det skola igen men jag ska tacka gudarna (eller mig själv, eller syv) för att jag denna terminen endast har 40 minuters projektarbete på måndagar. Hur underbart är inte det då? Fast imorgon har jag faktiskt en massa att göra ändå, så kan inte ha sovmorgon hur mycket jag än vill :P Ska jobba, sen skolan, sen köpa lite grejer i stan & till sist till optikern för att skaffa linser - i vilket fall mycket, mycket bättre än att sitta i skolan! 
Igår var Jenny & Lizze här. Vi kollade på film, åt godis, kollade igenom H&M-katalogen & spelade Twister. Trevligt värre alltså, som vanligt! Lizze ville inte se Slang så jag hade täckt över hans terrarie med två handdukar så det gick bra i alla fall :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback