jävla skit

Var nyss inne på min dexter för att kolla grupplistor etc. och läser att jag ska ha Christer Janérus som lärare i Kultur & idéhistoria och inte Ulf. Oh, my god nu MÅSTE jag byta ffs! ;D Klarar inte av att ha honom som lärare ett helt år till, haha, eller vad säger du Jenny? Men får väl se när skolan börjar om det verkligen är så. Hoppas, hoppas verkligen inte det! Tror i alla fall att jag ska byta kursen Biologi b till något annat, för den kursen känns inte så lockande längre... Helt onödigt när jag inte ska bli nåt där jag har nytta av kursen i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Jenny

BYT HONOM!! Kulturhistoria är tråkigt nog som den är UTAN Janérus =P Haha

2006-08-14 @ 14:11:53
Postat av: Emelie

I thought you might say that! ;D

2006-08-14 @ 16:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback