last update

För idag alltså, Nea tyckte det lät lite hemskt att säga så nämligen så lika bra att lägga till "för idag" ;P Ikväll har jag faktiskt hunnit med en del, vilket jag inte trodde att jag skulle göra. Först nördade jag lite & där på msn hittade jag en viss hetget som jag tänkte att jag kunde springa en runda med (behövde nämligen pushas lite eftersom jag var så hemskt osugen på att springa) och det ville hon så det bar av till blå spåret fram & tillbaka, och det gick faktiskt riktigt bra. Efter det så har jag läst ut min Veckorevyn (fattar inte varför jag köper den när jag endast irriterar mig på hur tidningen har blivit sedan Ebba tog över, men iaf), ätit fruktsallad (är typ beroende), kollat på That 70's show, och så ringde Fia och pratade lite :) Och nu så sitter jag här på msn, men tänkte faktiskt snart överge det och läsa min bok istället för den är så bra. Haha. Bye bye fokes, and have a nice evening!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback