Lista

Hittade en lista nånstans, whatever, och tänkte att det var lite trevligt tidsfördriv. Den är lite ändrad & lite förkortad men here you are.

5 filmer jag kan se om och om igen:
1. Dirty Dancing
2. Shrek 
3. Disney-filmer
4. Ocean's eleven
5. Grease (... och många, många fler!)

5 ställen jag vill åka till:
1. Venedig
2. Thailand
3. Australien
4. USA
5. London

5 tv-serier jag gärna ser:
1. Lost
2. That 70's show
3. Nilecity
4. Hem till Midgård
5. Hey Baberiba (har ju endast kanalerna 1,2 & 4...)

5 webbsidor jag besöker dagligen:
1. blogg.se
2. lunarstorm.se
3. Tjuvlyssnat.se
4. hollywoodrag.com
5. Lilija.com

5 böcker jag tycker är bra:
1. Harry Potter-serien
2. Pojken som kallades det
3. Godnatt Mister Tom
4. Blixtsken, Dean Koontz
5. Sandor slash Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback