Lizze-dag

Igår var jag med Lizze nästan hela dagen :D Först solade & badade vi på Sternö och sen efter typ en och en halv timmes duschpaus så åkte jag till Lizze igen. Då gick vi en runda och så åt vi glass på glassbåten, otroligt gott! Sen gick vi hem till Lizze igen och åkte vidare ut till Sternö och tog lite heta kort, har inte fått hennes än men mina är här nedan. Och tillsist så kollade vi på Fight Club, en av mina favvo-filmer, men hon diggade inte den och så somnade hon typ. Lite illa men ändå, man måste gilla Fight Club! ;D



Idag så kan jag inte bestämma mig vad jag ska göra, ett riktigt dilemma. Sternö eller jobba? En sak som är säkert är att jag ska packa och springa en runda, resten är inte fullt så viktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback