lugn kväll

Kände verkligen för att bara vara hemma ikväll och ta det lugnt & nörda här lite för det var faktiskt ett bra tag sen. Har haft fullt upp en massa den senaste tiden, det har ju varit skoj men ikväll kände jag inte för nåt så så blev det. Har sprungit en runda, duschat & nu tänkte jag nörda här tills jag tröttnar på det ;P Ska försöka lägga mig relativt tidigt ikväll med, men jag fastnar säkert på msn...
Innan idag så fikade jag ju på staden med Jenny & Lizze, trevligt värre! Jag var i och för sig hur trött som helst där ett tag men det var trevligt i alla fall, biskvi är ju alltid gott & flickorna alltid trevliga :) Hann även vattna hos mormor & morfar, boka körlektion och klippa mig. Så nu får jag se hur mycket håret kryllar upp sig... Vill inte bli svamp bara! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback