Maraton

Så nu var det över, puh. Men skoj var det och jag är riktigt förvånad över mig själv att jag inte blev trött. Jag är typ bäst på disneymaraton, Jenny med för den delen. Rua pallade också trycket en bra stund, Nea var bara lite sämre & Linn var där typ en halvtimme ;)
Åkte till Jenny vid 10 tiden, handlade tacos & chokladfondue och sen började allt filmtittande. Tio stycken filmer hann vi med; Pongo & de 101 dalmatinerna, Tarzan, Peter Pan, Aladdin, Skönheten & odjuret, Björnbröder, Herkules, Lilla sjöljungfrun, Mulan & Lejonkungen. Rätt bra jobbat tycker jag, fast det var lite synd för det var några filmer som jag hade velat se som t ex Hitta Nemo & Svärdet i stenen. Men men... Vi hann ju med en hel del i alla fall så jag är nöjd :D

Och nej, vi är inte dumma & huvudet ;) Man ska ha barnasinnet i behåll + att disneyfilmer är världens bästa ;D

Kommentarer
Postat av: Rwan

Haha jag pallade faktiskt trycket ganska länge ändå:p Rätt stolt faktiskt:)

2006-08-13 @ 23:04:14
Postat av: Emelie

och jag är stolt över dig också ;)

2006-08-13 @ 23:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback