Puh

Har precis sprungit en runda och duschat. Perfekt väder att springa i idag tyckte jag, sådär lagom svalt. Skönt var det i alla fall trots att ryggen min fortfarande jobbar sig ganska mycket. Ringde Fia gjorde jag också men där fick jag inget svar, försöker väl om en stund igen. Efter det hade jag tänkt att bara sitta här och nörda & göra nada meningsfullt. Haha.

Ska ladda inför mitt & Jenny's disneymaraton imorgon ;) Vi två är de enda som håller ut alla timmarna, vilket vi inte ens nu vet hur många det kommer att bli. Nea & Rua ska också vara med på ett hörn, men de pallar inte riktigt trycket som vi gör, hehe. Imorgon klockan tio bär det av till Jenny; en massa filmer, pyjamas, täcke & kudde, tacos & chokladfondue - kommer bli skoj! ;D Man ska ha barnasinnet i behåll, annars är inte livet lika roligt att leva. Frågan är bara vilka av alla
disney-filmer som vi ska prioritera...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback