sommaren 2006

Nu är ännu en sommar och vårt sista sommarlov är slut, fy farao vad tiden har gått snabbt! Kändes som om det inte alls var längesen det var skolavslutning och man tyckte att det var en evighet tills man skulle tillbaka till skolan & allt plugg igen. Men helt plötsligt är den dagen imorgon. Jag kan nog inte ens beskriva med ord här på bloggen hur ogärna jag vill tillbaka till skolan & helvetet. Jag orkar inte med skolan och allt därtill... Plugg, plugg & så lite plugg till och så på allt plugg lite Ingemar. Joy!

Men jag ska också tillägga att jag nog har haft den bästa sommaren någonsin, trots vissa missöden & tråkigheter, för jag har hunnit med att göra sjukt mycket denna sommaren. Till att börja med hade jag en underbar första solsemester i Sunny Beach tillsammans med brudsen den första veckan på sommarlovet - vilken start liksom! Och när man kom hem därifrån så var det ju inte lugnt heller precis utan man började jobba på fritids tre veckor framåt med hälften underbara & hälften jobbiga barn (hade för övrigt hellre fortsatt jobba där istället för att börja skolan). Efter det var det den efterlängtade östersjöfestivalen som både var enormt rolig trots vissa tråkigheter, men det var i alla fall den roligaste festivalen hitintills enligt mig. Sen bar det av till Göteborg med mamma, pappa & Lizze som sällskap och det var inte fel det heller, utan det var fem roliga dagar med bl a shopping, Liseberg & en massa skratt. Sen bar det av till nästa favvostad, Helsingborg, med Nea som sällskap i två dagar - alltid fabulous med hetgeten! Tillslut denna sista veckan så bar det av till Liseberg igen på en endags-tripp med Jenny, Cassandra & Sofie.
 Och emellan allt det där har jag solat & badat en himla massa, kollat bio 3 gånger, partajat lite, jobbat annat jobb, haft disneymaraton och skaffat mig en ny liten idol som oväntat nog är Nic. Han är helt klart bäst & har gjort min sommar en aning trevligare! ;D (kära tv-chefer, jag har inte tagit sändnings-bussen!)

Hoppas att ni andra därute har haft en underbar sommar ni också och att ni får en trevligt fortsättning på detta året (... Och att skolan inte blir för illa utan i alla fall helt okej). Detta inlägget blev väldigt långt, vilket inte riktigt var planerat. Trevligt om nu någon orkade läsa igenom det :P Bye bye people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback