this day

Ännu en dag då man kommer hem typ sent från staden. Idag har jag nämligen varit hos chiropraktorn och knäckt till ryggen. Tur att inte Jenny var där för hon hade då INTE gillat ljudet ;) Var även en runda på staden innan idag med Jenny & Sofie och åt på Bönan eftersom maten i skolan inte såg så frestande ut, i alla fall inte mitt gluten & mjölkfria som ofta påminner om kattmat och ibland t.o.m. uppspydd sådan. Eew liksom.
Ikväll ska det firas för pappsen min fyller hela 41 år idag. Grattis! Han ville käka kräftor så det ska det göras senare men jag tar räkor istället, för det är bra mycket bättre. Sen ska jag titta på Idol idag med, det är verkligen underhållning på hög nivå ;D Och leka lite med Bella med såklart, om hon nu inte har tuggat av sig svansen eller vad tror du Nea? Hahaha.

Kommentarer
Postat av: Lizette

Säg grattis till Micke från mig

2006-08-31 @ 18:56:57
Postat av: Emelie

japps :D

2006-08-31 @ 19:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback