this night

Ikväll har jag verkligen varit halvdöd... Hur trött som helst & ont i huvudet som fasiken, så det har alltså inte gjort så mycket att jag inte får springa p.g.a. min fot för jag hade troligen inte pallat i alla fall :P Fast ville springa i morse då när jag vaknde så tidigt, men kom på att Jenny hade dödat mig om jag gjort det! Haha.
I alla fall så har det alltså inte hänt så mycket ikväll, mest tagit det lugnt, pluggat lite spanska, kollat tv & såklart lekt lite med Bella. Har faktiskt myst med henne en massa idag, hon diggade en hel del att bli "kliad" (hur man nu kliar en ödla... orkar inte förklara, haha). Jaja, nu ska jag msn:a lite till med Nea & Jenny och sen ska jag sooova för det är det verkligen behov av idag.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kul att folk har respekt för en =) Och du ska inte klaga på mitt msn: ande... DU gick ju före MIG =P

2006-08-29 @ 17:11:51
Postat av: Emelie

tro du vad du vill, men detta handlar då INTE om respekt :P

2006-08-29 @ 21:03:52
Postat av: Jenny

Nähä??

2006-08-29 @ 21:17:22
Postat av: Emelie

nej, precis :P

2006-08-29 @ 21:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback