today

Idag har jag inte gjort mycket meningsfullt med mitt liv. Var sinnessjukt rastlös där ett tag, visste inte var jag skulle ta mig till men sen så kollade jag på tv, käkade lite fruktsallad (of course), spelade kort, läste lite & så msn:ade lite granna, men det var det faktiskt inte tänkt att göras nu så tänker inte ens logga in för då fastnar man :P Tänkte istället gå & lägga mig och läsa min bok som är så väldigt bra & skum.
Har förresten förhoppningsvis lyckats byta mina kurser också, tyvärr inte så överdrivet bra byten men i alla fall bättre. Och så gör det också att jag är ledig i princip hela måndagarna denna terminen och det är INTE fel det ;) Har endast en 40 minuters lektion Projektarbete, otroligt nice!

Sleep tight, don't let the bedbugs bite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback