update on bella

BellaBella

Tog lite nya bilder idag, tyvärr blev det inte så bra bilder med ljuset och så, men here you are i alla fall. Vågade inte riktigt på henne med kameran så mycket, kanske inte så kul att få en silvrig sak som är betydligt större än henne mitt i fejset. Hon är verkligen supermegasöt även om hon är något av det stissigaste jag har varit med om! Haha, hoppas & tror att hon lugnar ner sig snart... Och att hon fattar att det INTE går att krafsa sig genom en glasruta :P Fick lite connection med henne idag faktiskt då hon satt på min hand inne i terrariet & kollade en massa på mig. När jag blinkade & blundade med ögonen så gjorde hon likadant, megasött! :) Fast jag är lite sur på henne faktiskt, hehe, köpte en fin grotta till henne för 110 kronor som hon inte vill vara i. Hur otacksamt är inte det då? ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback