update on life

• min lilla Bella har grävt ner sig under en sten i hennes terrarie och vägrar komma upp. Otacksamma ödla som inte använder grottan jag köper utan gräver sig en egen. Fy :P
• Jag har lekt med min nya kamera en massa idag med, och den tar riktigt bra bilder. Wooho! Värt vartenda öre.
• En massa party party i helgen trots att man inte är 18, ibland har man bra tur. Ska bli hur kul som helst även om jag inte har koll på folket för det känns som evigheter sen man var på "husfest" (vilket oftast är det roligaste) och denna helgen är det två stycken t.o.m.
• Systern min flyttar imon & jag ska försöka att hinna med att hjälpa henne & Kenty lite granna efter skolan. Mycket trevligt att hon bor i Karlshamn igen, då kan man hälsa på lite titt som tätt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback