alla goda ting är tre

Tre webbsidor jag besöker dagligen:
- blogg.se
- hollywoodrag.com
- Tjuvlyssnat.se

Tre saker jag gör när jag är hemma ensam:
- sjunger
- spelar hög musik
- vad jag vill! :D  

Tre program jag skrattar åt:
- Nilecity 105,6
- Hey Baberiba
- That 70’s show

Tre ord som jag använder ofta:
- pantade jävel
- fuckface
- sinnessjukt 

Tre oemotståndliga:
- min säng
- musik
- mörk center

Tre drömresemål:
- Australien
- Thailand (avundsjuk på
Alle eller vad!?)
- Karibiska öarna

Tre måsten i vinter:
- pepparkakor & mys
- party party!
- snöbollskrig vore grymt skoj ;D

Kommentarer
Postat av: Rwan

Du glömde ordet bittert;P

2006-12-07 @ 17:33:02
Postat av: Emelie

hehe, sant. Kunde ju bara ta med tre, annars hade det blivit ännu fler ord :P

2006-12-07 @ 17:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback