Året 2006

Listan är hittad i Turbotrollets gamla arkiv någon gång för längesedan... Dock lite ändrad och reducerad, som vanligt.

Plats: Lorden ;D

Resa: Barcelona - för att det var en så jävla fin stad.
Sunny Beach - för att det var min första solsemester & alla tjejerna var med.
Prag - för att jag hade sinnessjukt roligt.  

Husdjur: Bella (Putte - you'll be in my heart).

Låt: odb - don't go breaking my heart.  

Film: Pirates of the caribbean 2.

Bok: Vindsträdgården.

Mat: thaimat – kyckling & rödcurry.

Kärlek: jag ♥ william (;D)

Upptäckt: blogga & vilka som är ens vänner på riktigt.

Oljud: pappa & alla hans upprepningar ;D

Hatobjekt: crocs, "the most discusting shoe ever made". Hatar dom otroligt mycket.  

Arbete: sommarjobbet på fritids, söta barn det (vissa i alla fall).

Fest: shit, vilken ska man välja? ;D Hela hösten har varit sjukt rolig!

Kaos: i våras då allt bara gick fel. 

Splittring: det gäng vi var innan.

Reunion:
yes, finally x2.  

Vänner: en massa underbara sådana.

Bedrift: att jag nästan är färdig med körkortet, troligen inte långt kvar! :D

Beroende: mörk center & blogga.  

Efterlängtade:  Nea & Jenny - numera icke nykterister ;D

Tidsfördriv: musik, fota, film, festa, blogga, msn:a.  

Fynd: min ankelboots, de var rätt billiga och enormt snygga :P Love them!

Dyraste: kameran (om man inte räknar med resorna).

Uttryck: fuckface, bittert, sinnessjukt, fucked up.

Sämsta: splittringen.

Bästa: att jag fyllde 18 och äntligen kunde gå ut :D

Citat: "han skulle kunna få mig så lätt
Det var jäkligt svårt att välja endast ett citat för hela detta året men säger detta för detta har vi kört med ända sen dess ;D Sagt av Jenny i Sunny Beach efter en kväll på Grabbarna Bus ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback