at home again

Finally. Känns som om jag varit borta hela långa dagen och gjort en massa... 
• först mötte jag upp Emma i skolan för att ta intresseanmälan på de klasserna vi inte hunnit med. Hann med ett par, men de andra skulle hon ta sen på eftermiddagen eftersom jag inte kunde. Så tror & hoppas att det med gick bra. Verkar btw vara många som kommer på  balen! :D 
 körlektion och denna gång hade jag linserna på mig ;) Fick även konstaterat av Åsa nu när hon äntligen förstod vem som var min syster att vi verkligen inte är lika. Hehe. 
•  träffat Lizze för att vi skulle fixat till juldagen med det gick inte så hon fick följa med mig och käka lunch på Bönan samtidigt som vi kollade lite i resekataloger till sommaren.  
• sen fick Lizze följa med mig & sis och fika, eller tjaa umgås i alla fall för så mycket fikande blev det inte (var rätt mätt efter Bönan...). 
• och till sist hem till sis en stund och hälsade lite på Pink (som var rätt på g med att grovhångla med mig, men det var inte jag. Hahaha).

Och snart blir det hemlagade köttbullar som mor min håller på att göra. Mumsigt värre! Ska bara ringa Jenny först, för hon verkar ha ringt hit som en galning idag ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback