babbel

Jag är rastlös. Som fasiken. Nästan så att man avlider. Seriöst - save me! Plus att jag har en massa shit i huvudet som jag inte kan koppla bort.
Funderar på att ändra bloggen helt annorlunda, fastän jag satt megalänge för att få den likadan som den var. Men jag vet inte... Diggar ju rosa ;)

Förresten, har förlorat lite läsare de senaste två dagarna... Vad har jag gjort för att förtjäna det? Buuääh. Tycker jag har skrivit likadant som vanligt. Bittert värre. Ska skärpa mig, whatever det nu är jag gjort för fel  Tar tillbaks det för nu har det helt plötsligt blivit fler för dagen. Oh yeah! :D

Kommentarer
Postat av: Caroline

Din blogg är läcker =)

Postat av: Emelie

tack :D

2006-12-19 @ 21:35:05
Postat av: Rwan

Har du ändrat färg igen? För nu ser det ut som innan:) Diggar också rosa;D

2006-12-20 @ 15:05:49
Postat av: Emelie

Jaa, fixade till det lite ;) Och of course, think pink! ;D

2006-12-20 @ 15:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback