ett bi har surrat i mitt öra

Okej, jag kommer troligen att publicera jättemycket nu p.g.a. min bloggabstinens. Men det får ni stå ut med, måste ju kompensera de dagarna som jag inte kunnat skriva som jag velat! ;D Så en liten rapport för dagarna som gått förlorade: 

•  rummet är på gång, bara lite till kvar att måla nu. Kommer bli fabulous! 
•  känns fortfarande underbart att ha klarat teorin, har börjat fatta det nu också ;P 
•  mitt öra susar fortfarande som fasiken. Död åt örat. 
• blev inget beställande från Asos, det fuckade sig. Ska bli efter jul istället!
•  julafton börjar verkligen närma sig, december har gått snabbt än så länge... 
• ... men är i alla fall på gång med alla julklapparna
•  ligger på mest aktiva igen, hehe, rätt najs faktiskt. En massa fler läsare för tilfället :P  
•  och ja, William är fortfarande my love! :D hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback