gårdagen

Hade sjukt roligt igår! Förfest hos Lizze med en massa trevligt folk och sedan utgång till Lorden. Inte lika full som sist och därmed inte lika lost. Perfekt. Lägger in bilder senare när Lizze har skickat dom till mig.
- sjöng karaoke & hade lite allsång med Alles gitarr. Mycket vackert.
- Nea var fullare än mig & blev gungad i armarna & benen. Hahaha.
- fick se Johan dra ut en glasspinne ur näsan. Aj :P 
- hade tumkrig med Jenny (and I'm the worlds greatest!).  
- ramlade rakt ner på ryggen utanför Lorden. Väldigt graciöst.
- shakade en massa ass med Lizze :D
- flashade inte trosorna den här gången men smeknamnet kvarstår nog ändå, haha!

Och så kvällens citat...
När Jonas pratade om sin kaffegök han skulle dricka:
- jag ska göka hela kvällen.
Och så Alle när Johan gjort glasspinne-tricket och ser att det fortfarande finns en glasspinne i strumpan:
- han gjorde den till två!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du fuuuskade ju!!

Postat av: Emelie

fuskar aldrig... ;P

2006-12-09 @ 17:23:07
Postat av: Nea

Haha sluta snacka skit om mig. Rua, jag drack inte ;)

2006-12-10 @ 15:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback