godmorgon

Vaknade sådär tidigt idag. Första dagen på lovet och allt. Orka. Ville i alla fall sova till tio ju, men icke. Plus att pappa har en massa jobbarkompisar här så jag kan inte gå runt och se sådär allmänt sunkig ut som man gör vid den här tiden på morgonen. Bittert.

Ska luncha med mamma & mormor lite senare. Vart vet jag inte, men det blir nog bra. Mamma dissade thai OCH kina, hrmf... Trevligt i vilket fall, vad & var vi än äter. Faktiskt :P
Sen ska jag möta upp Lizze & Jenny och gå till resebyrån för att höra lite om resan till sommaren. Sjukt sugna vi är på att dra, ska bli sjukt nice! Blir förresten troligen inte Magaluf utan nu är det Rhodos som gäller istället. Fabulous. Mitt enda krav har varit medelhavet och fest, sen spelar det inte mig någon roll ;)

Förresten, orka pika... Haha, att man ens pallar göra det. Fjantigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback