goodmorning starshine

Igår var Lizze här och vi kollade lite resor, pratade och kollade på The hot chick (love that movie). Senare kom även Jenny & Sofie hit och då kollade vi lite till på resor och nu har vi finally bokat en resa till Rhodos. Sjuuukt nice! Jag, Lizze, Nea, Jenny & Sofie nästa sommar - det kommer bli vilt ;D Sen satt vi och pratade en massa och länge, trevligt som fasiken.

Jag till Sofie som skulle låna en bok av mig: 
- jag vill nog inte att du lånar förresten... Vi kanske bli ovänner & jag inte får min bok tillbaka.
Relativt klockren.  

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha, ja du... det kan ju hända att du inte får tillbaka boken ;)

Postat av: Emelie

är faktiskt lite rädd för det! :O
hahaha.

2006-12-30 @ 16:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback