hej, jag lever

Shit vad dåligt jag bloggade igår, aldrig varit med om värre från min sida ;P Men det är inte så konstigt eftersom jag inte var hemma mellan klockan ett på dagen och tolv på natten... Först var det lite julfirande hos mormor & morfar där jag fick en massa fint. Sen så bjöd Lizze mig på bio (gulligt värre, tack än en gång :D), Göta Kanal 2 blev det och den var rätt bra & rolig ;D Efter bion drog vi vidare till Jenny där Sofie också var och där pratades det en massa & kollades på resor till sommaren. Trevligt värre!

Ja, det var det. Och nu så ska jag ge mig av till Växjö med mamma, pappa & Rebecka för lite shopping. Eller förhoppningsvis i alla fall, har en massa saker som jag vill ha. Sjukt längesen jag shoppade faktiskt, så det ska bli najs som fasiken. I'll be back tonight.

Kommentarer
Postat av: Foffe

Jag lever också =)

Postat av: Emelie

hehe, bra det ju ;P

2006-12-27 @ 17:38:34
Postat av: Jenny

Tycker du bloggar ännu sämre idag =P hehe

2006-12-27 @ 17:41:38
URL: http://djenns.blogg.se
Postat av: Emelie

ja, eller hur!? Men är på g med ett inlägg nu ;P

2006-12-27 @ 17:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback