I just love it

Hur bor du? Med mamma, pappa & Bella i ett gult tegelhus.  
Borstar du håret? tjaa, bara precis när jag duschat. Borstas håret när det är torrt blir det fluff & risigt och det vill jag inte :P 
Idrottar du? Mjoo, iofs bara en speciell idrott – trampolin. Men tränar annat också.  
Vanligaste färg på dina kläder? svart.  
Vad tycker du om fötter? eew.
Har du homofobi? Nej, varför?
När & varför grät du senast? igår & därför.
Din favoritdryck på morgonen: oatly havremjölk. 
Är det lätt att "få dig”? Hahahaha, vet inte!
Har du åkt limousine? Nicht, men det tycker jag min baldejt kan fixa till balen ;D
Har du varit med i lokaltidningen? Jaa, typ för jättelängesen i mellanstadiet eller nåt.
Har du horat på gatan? yes, tjackhoran nr 1 (tillsammans med den
polska & Anita).
Har du sökt till en dokusåpa? nej, palla!   
Modell på din mobil? Samsung nåt, palla ha koll? ;P
Vad lyssnar du på nu? en massa blandat, bl a Panic! At the disco.
Brukar du äta frukost? alltid, älskar frukost. 
Är du singel? Mhm.  
Vad var det senaste du sa? pusshej!  
Vem vet mest om dig? svårt att svara på. Mamma & pappa kanske, men det är iofs en massa de inte vet med. Hehe...
Vilken färg har dina väggar? gröna för tillfället men snart typ beige eller nåt liknande.
Somnar du med tv:n på? nej, inte nu för tiden. Men gjorde alltid det innan, typ alltid Aladdin, Shrek, Monsters Inc eller Lilla Sjöjungfrun ;D
Ångrar du något? Säkerligen.
Hur länge kan du hålla andan? hrm, övade alltid på det på kemin & fysiken i nian när jag hade extra tråkigt. Tror jag klarade en minut iaf ;D 
Vem hoppas du ska dö? usch, sånt hoppas man inte! Men om man måste säga nån så vore inte Bush fel. 
Vad är meningen med livet? Frågan är om det faktiskt är någon mening.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback