idolfinalen

marcus

Spelade mig ingen roll vilken som vann igår så det var skitkul att Marcus vann även om det hade varit lika kul om Erik gjort det. Spelar ju egentligen ingen roll om man kommer etta eller tvåa för det går lika bra för båda. Titta på Darin liksom!
Gårdagens final var rätt bra, både Pride & Bed of roses är otroligt bra när de framför dom. Tycker däremot att de kunde valt andra låtar än The show must go on & Fix you. Men bra är det vilket fall, vad de än framför. Hade fortfarande velat höra Erik sjunga I don't want to be bara, så otroligt bra, men har laddat ner den nu istället ;)
Däremot är jag besviken på vinnarlåten, everything changes. Den hade ju helt okej text, fin & så, men det var ju inget tryck i låten! Vi märkte nästan inte när refrängen kom, det var ju i princip ingen skillnad. Inte bra med andra ord. Tycker Jörgen Elofsson  kunde ha gjort bättre, för han kan bättre egentligen.

Och va fan hade Sanna Bråding på sig!? Herregud säger jag bara.

Kommentarer
Postat av: Fräddan

Everything changes - SCHLAGERVARNING! säger jag bara, schlager så in i helvete!

Postat av: Emelie

bra var den inte i alla fall, det hände ju aldrig nåt :P

2006-12-02 @ 11:18:55
Postat av: Jenny

BOOORIIING!!

2006-12-02 @ 12:09:47
URL: http://djenns.blogg.se
Postat av: Lizette

Emelie som jag sa, hon trodde det var halloween och var utklädd till häxa så är det bara :P

2006-12-02 @ 12:12:44
URL: http://zettan.blogg.se
Postat av: Sofie

Ja hon såg ut som en häxa! Fick ju hålla för ögonen där ett tag :P

2006-12-02 @ 15:51:58
URL: http://zoofiiie.blogg.se
Postat av: Emelie

Mhm, det var allt lite scary! ;D

2006-12-02 @ 16:56:54
Postat av: Fräddan

Först tänkte jag, shiet, hon vill se ut som kleopatra...en glittrig kleopatra. Sen gjorde dom helbild och jag såg underdelen...eller skatboet...men sen, så kom vi på varför hon såg ut som hon gjorde! hon skulle direkt till operan och spela med i svansjön!!!

2006-12-02 @ 19:36:36
URL: http://sandevarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback