julafton

Herregud, den vildaste & mest högljudda julafton någonsin ;D Men vi har haft en riktigt fin dag trots allt med roliga diskussioner, tabbar, god mat & Karl-Bertil. Tycker att Ingvar Oldsberg gjorde bra ifrån sig som julvärd, lite som Arne Weisse även om ingen kan vara lika bra som honom. Bra mycket bättre än när Ernst var julvärd, kommer aldrig glömma hans tabbe om Kalle Anka: "jag undrade alltid var det var för fågel". För det första VET man att det är en hackspett och för det andra säger de det efter ett par meningar in i filmen! ;D

Anyways så har jag fått en massa fina julklappar också, såklart :) Bl a pengar, underkläder, ramar, smink, Hey Baberiba säsong 3 (kommer att tittas på imorgon :D) & en massa att nice. Orkar inte skriva upp allt, för mycket tankeverksamhet för det ;D Spelade julklappsspelet också och det blev riktigt vilt för bland allt fanns nämligen ett par små flaskor vin... Och de ville alla ha. Alla skrek och hade sig men tillslut fick jag & Rebecka en varsin flaska. Wooho, I'm the worlds greatest! ;D


Värsta & bästa tabben idag var ändå Rebeckas:
Pappa: jag har så ont i ryggen.
Rebecka: där jag masserade dig, där nere där kulorna är?
Haha, vad hon egentligen menade var att pappa har två muskelknutor nere vid svanken ;D

Årets julbild utnämner jag bilden längst till höger, när pappa tvingade Kenty att sätta sig i hans knä ;D Hur kul som helst. Hahaha. Och dagens låt är The Darkness med Christmas time (don't let the bells end).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback