julklappsbyte

Kom hem från Jenny för en stund sedan. Har varit en trevlig eftermiddag med tjejerna; Nea, Rua, Jenny, Lizze & Sofie. Har bytt julklappar och jag hade köpt till Jenny och jag var riktigt spänd på vad hon skulle tycka... Men hoppas hon blev glad i alla fall, jag vet att hon diggade sugrören ;) Haha.
Jag fick ett par jättehäftiga 
snobbentrosor (vad tycks fredrik? ;D), ett läppglans och prenumeration på Glamour som Lizze hade köpt till mig. Mycket trevligt värre :)

Resten av kvällen ska det nog bara slappas, för det är något som jag inte har gjort på hela lovet känns det som. Ska bli rätt nice.


Kommentarer
Postat av: Fräddan

SNOOPYYY :D

Postat av: Emelie

hehe ;D

2006-12-29 @ 12:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback