lista

Smeknamn? yes; emms, pem, vanten, räkan, polkan, snoopy...
Varför? en massa olika anledningar, hehe.
Är du en bra flickvän? yeah, I suppose.
Hur raggar du? orka?
Längtar du tills din nästa födelsedag? äsch, 19 är inte så skoj att fylla precis.
Saknar du någon nu? alltid.
Vad skulle du absolut inte vilja heta? typ Britta, Ulla eller Greta.
Vad vill du helst ha nu? en resa vore inte fel... Men det vore inte pengar heller.
Är du pinsam på fyllan? låter det svaret stå för mina kompisar… haha.
När kräktes du senast? vet inte riktigt faktiskt.
Vilken låt lyssnade du senast på? Alexander - tears don't fall.  
Har du glasögon? yes, men använder typ bara linser… Ibland. 
När fick du senast en present? eeh, när jag fyllde år kanske?
Är du kär? har precis släppt
Erik... Men börjar falla för William istället ;D Hahaha.
Vad tycker du är äckligt? fötter & inälvsmat.
Vad såg du senast på tv? julkalendern? Kollar nästan aldrig på tv nu för tiden.
Vem fick du senast sms från och vad stod det? från Jenny som grattade till teoriprovet :)    
Vad har du för planer till helgen? vet inte riktigt än, det återstår att se.   
Har du en DVD-spelare? japps, en silvrig t.o.m.
Har du gott bordsskick? mjoo, har jag nog. Eller? :P 
Vilken färg har du på dina underkläder just nu? black. 
Vilka färger på kläder undviker du? Hrm…
När skaffade du mobiltelefon? när jag gick i sexan, hade sedan samma i typ 5 år. En hederlig Nokia 3310.
Vem är den sötaste du träffat/sett idag? Jenny, för hon körde mig hem :D
Vilken smak är det i din mun just nu? äpple... & lite müsli. Hehe.   
Vilket år i ditt liv har varit bäst och varför? saknar åren på dagis, de var lättast. Annars så har jag haft otroligt kul på gymnasiet, träffat en massa nytt folk under denna tiden. Men nian var också fabulous!   

Kommentarer
Postat av: Rwan

GRATTIS PEM!!!!!!!!:D Kunde inte kommentera i de andra inläggen:o

2006-12-13 @ 20:41:15
Postat av: Emelie

bittert, haha. Men TACK! :D

2006-12-13 @ 21:00:00
Postat av: Fräddan

SNOOPY :D

Postat av: Emelie

hehe, Snoopy it is! Ska hitta på ett smeknamn till dig nästa gång vi partajar, and it's gonna be bad! ;D

2006-12-14 @ 15:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback