Lista

Jag snor en lista, jag snor en lista! :D Från bl a Lizze & Jenny, som jag vet har gjort den. Vaknade tidigt och har övertråkigt så en lista it is! Hihi, hyveltjyv...

Ditt namn: Emelie
Längd: 159,5 ;)
Spelar du något instrument: nej, men har spelat gitarr & fiol.
Vem är snyggast: hrm... Adam Brody (nej, tänker inte svara mig själv ;P).

Vem vet mest om dig: antingen vännerna eller mamma. Beror på vad man pratar om.
Vad vill du ha just nu: mina julklappar så att mitt rum kan bli färdigt ;D
Vilka sjukdomar har du: ingen... Bara en massa allergier.
Fobier: fötter. Eew!

Känner du en snygg kille: jovisst, någon ser väl någorlunda bra ut. Haha, just kidding ;D
Har du körkort: nej, men klarat uppskrivningen i alla fall. Så på väg!
Åsikt om jultomten: förstår inte varför man egentligen fått för sig att en gammal gubbe ska komma och ge alla barn julklappar på julen som man firar för att Jesus föddes. Konstigt värre egentligen men inte för att det gör mig nåt ;)
Vill du gifta dig: oh yes, men inte nu tack.
Tycker du att du är attraktiv: man har sina dagar.
Din hårfärg och frisyr: mörkblond/ljusbrun (?) och lockig som få.
Skolväska just nu: svart Björn Borg i skinn.

Har du glasögon: mhm.
Hur ser din plånbok ut: har ingen, har bara en sån där silversak som man har kort i.
Favorittv-program: Lost.
När ska du festa nästa gång: juldagen.
Vad köpte du senast: Jennys julklapp ;)
Hur mycket pengar har du: eeh... Relativt pank för tillfället.
Hur svarar du i telefonen hemma: "hej det är Emelie" eller bara "hallå" typ.
Senast kramat: mamma tror jag.
Vem sov du hos senast: herregud, megalängesen jag sov hos nån! No idea.
Stjärntecken: vågen.
Ögonfärg: blå.

Kroppsform: enbart skum, så no comments.
Kall favoritdricka: mineralvatten.
Varm favoritdricka: te eller varm choklad.
Alkoholhaltig favoritdricka: drinkar, shot eller vin.
Säger ofta: sinnessjukt, fuckface, bittert.
Saknar du någon: alltid.
Du fikade senast: i onsdags med Nea, Lizze & Jenny.
Senast sedda film: Grinchen.

Hur känner du dig nu: hade velat sova längre ;P
Kan du laga mat: jada, inte överdrivet svårt.
Vad tycker du om fötter: kolla "fobier" så förstår du min känsla angående ämnet.  
Är du smart: relativt? ;D
Snarkar du: vet inte riktigt, lite halvt ibland... Kanske? :P
Har du homofob: förstår mig inte på folk som faktiskt är det. Varför?
När och varför grät du senast: när jag såg Pearl Harbor i veckan, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback