my love


Jag har ersatt snygg-Erik (a.k.a. Idol-Erik) mot denna killen. Okej att han bor i USA och är bög, men ändå. Kan fortfarande kolla på hans videor och vara glad för han har fortfarande världens gulligaste leende och finaste ögonen ever. Fråga bara Nea om hur mycket jag har tjatat om honom, var ju tillslut tvungen att blogga om honom också. I just love him.

Okej, har inte precis glömt bort min kära Erik men han är ju inte längre på tv liksom :P Och han kommer föralltid finnas i mitt hjärta. Haha. Ni får ta det där ironiskt eller inte, välj själva! ;D

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Hahahaha JAG MED JAG MED. jag är en snattare!
checka min blogg fuckface ;)

Postat av: Jenny

Jag kan inte kommentera på de andra inläggen (?) därför får det bli här. GRATTIS GUMMAN!! VISSTE DET!
(dessutom SA jag inte senast i måndags att du skulle göra det idag? (ren gissning hehe) I'M the worlds greatest ;P)

2006-12-12 @ 17:58:14
URL: http://djenns.blogg.se
Postat av: Sofie

Haha, eftersom inte jag heller kunde kommentera andra inlägg får jag skriva GRATTIS här :D Haha! Jag sjunger nu någon konstig grattissång för dig Emelie :D Haha!

2006-12-12 @ 21:20:46
URL: http://zoofiiie.blogg.se
Postat av: Emelie

Jenny & Sofie: iih, tack! :D Hoppar runt på små, rosa moln (som matchar bloggen såklart) för tillfället ;D

Cassandra: fin blogg, fucki ;P Nu har nästan alla blogg ju, supernice :D

2006-12-12 @ 21:35:55
Postat av: Fräddan

He looks like a giiiirl :P

2006-12-12 @ 22:33:46
URL: http://sandevarn.blogg.se
Postat av: Emelie

oh no, he doesn't! :P
Anyway, I like him. Tyck vad du vill! :P

2006-12-13 @ 06:46:19
Postat av: Emelie

... och btw så är det inte därför jag gillar honom, han är sjukt rolig i sina videos. That's the point :P

2006-12-13 @ 06:53:27
Postat av: Mikaela

Haha, han är så söt :D

2006-12-13 @ 07:58:25
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se
Postat av: Emelie

aah, eller hur? :D He makes my day.

2006-12-13 @ 10:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback