rastlös

Det är inte bra för mig att vara hemma en hel eftermiddag. Jag uppdaterar ju bloggen som en galning. Borde egentligen gå och börja med maten. Orkar bara inte. Borde bada Bella. Orkar inte men ska dock. Senare. Efter allt matlagande, ätande & kollande på julkalendern (btw så känns det sjukt att redan är december!). Men har faktiskt fått en hel del annat gjort även om jag publicerat här en del. Har pluggat både svenska & religion, rätt bra gjort ändå även om det inte var så överdrivet mycket. Men ändå.  

Har förresten kommit på att jag har en del oheta (och heta också iofs) smeknamn; vanten, räkan, snoopy, polkan, emms, pem... Mhm, kärt barn har många namn var det va? ;D

Kommentarer
Postat av: Rwan

Emms och Pem är mina favotiter!;D

2006-12-02 @ 12:05:18
Postat av: Emelie

jaa, de är i alla fall fina. De andra är fucked up! ;D Haha.

2006-12-02 @ 12:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback