shopping

Back in business. Nu ska det bloggas... Eller inte, har fortfarande inte tid för det här som jag egentligen är så beroende av. Herregud, jag kanske dör av blogg-abstinens. Vem vet. Trodde jag skulle ha en massa tid över till att göra nada & niente nu när det är lov men det är ffs ännu mer att göra!

Kom hem från Växjö för en stund sedan. Blev inte så mycket shopping som jag hade hoppats på men sånt är livet ibland. Blev bara ett par skor och trosor för veckans alla dagar ;D Men jag har haft en rätt trevlig dag ändå. Träffade Linda i min klass som jag även träffade på Hanöhus i måndags... Vilket hon inte kom ihåg.
 - jag är här med min pojkvän.
 - så du hittade honom tillslut? (hon letade efter honom på Hanöhus)
 - vart träffade jag dig?

Ja, herregud som det kan gå ibland. Och det blev lite pinsamt när jag och Rebecka var inne på Partaj också; "råkade" trycka på en kapsylöppnare och den började stöna och ha sig och inte fan slutade den heller utan den höll på hur länge som helst ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback