today

Nu? Äter fil & müsli och kollar runt lite i internet-världen.
Sen? Kolla på
Date movie och käka lite mini-choklad-fondue.

Var så otroligt stissig idag på den lilla naturkunskap som vi hade. Har inte varit med om värre, kommer inte ihåg ett enda ord han sa förutom när han sa till en annan person att vara lite tyst (btw: mohaha!). Kunde nästan inte sitta still ens. 
  - Emelie, jag är stissig! 
  - Jenny, jag dööör!

Sen satt vi två & Rua och kladdade lite vackert i mitt block, hehe... Som tur var så hade vi inte så lång lektion för annars hade jag nog avlidit. Seriöst talat.

På vägen hem så gick jag & Jenny inom Reptil och Ica. Hyrde en varsin film (ja, en varsin & går hem själva. Eeh? ;D) och handlade lite smått & gott på Ica. Köpte Veckorevyn, tänkte ge den en chans igen. Hrmpf... Jävla Ebba. Men korsorden är i alla fall fortfarande bra.

Kommentarer
Postat av: Fräddan

Det enda som är roligt med datemovie är i början när hon shakar ass till kelis - milkshake :P

Postat av: Emelie

äsch. Hela filmen var fucked up överdriven, blev nästan lite arg :P

2006-12-06 @ 18:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback