today

Puuh. Har spenderat nästan hela dagen i mitt rum känns det som. Men nu är det i alla fall på gång till att bli färdigt. Eller den vänstra sidan av rummet är färdigt (weird I know). Måste invänta fredag då vi ska till IKEA innan rummet kan bli helt färdigt, för där ska det handlas en hel del. Kommer bli supernice. Bella verkar i alla fall gilla sin nya utsikt... Eller jag hoppas det i alla fall, haha.

Har kollat lite på
Wedding Crashers idag också, har inte sett den innan. Men den var rätt bra. Eller rättare sagt, det jag såg av filmen var bra. Den fuckade sig i slutet och ville inte fungera, så vet inte hur filmen slutade... Men man brukar kunna gissa sig till såna filmer, de ska alltid sluta så jävla lyckligt :P Annars får väl någon informera mig om slutet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback