Blä

Denna dagen har varit den allra jobbigaste på fritidset hittills, fy farao! Det gäng med ungar som varit där har skapat kaos, irritation och ett halvt helvete :P Nästan i alla fall, men det kan vara en känslo-hallunication igen. Jobbigt som fasiken har det i alla fall varit idag, har verkligen försökt att ha tålamod men det är svårt när ungarna jobbar sig. Vill flippa, men får inte, och det är frustrerande ibland.
Men denna dagen är så najs för det är ingenting som jag ska eller måste köra utan jag kan göra vad jag vill. Och det verkar faktiskt som om det blir att se Pirates of the Caribbean 2 igen, hrm... Eeh, ja precis. Haha! Men jag har inte bestämt mig än, får se, men det lutar åt det för den var så jävla bra + att jag & Jenny vill se Orlandos rygg igen ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback