dead mans chest

pirate

Var som sagt på bio igår med Lizze & Jenny i Bromölla för att se Pirates of the caribbean - dead man's chest. Som vi har längtat efter den kvällen, sinnessjukt! Så laddade med gott att äta körde Lizze oss ner till Bromölla för att  vi skulle ha det så bekvämt som möjligt under titten. För liksom hur najs är egentligen Karlshamns bio jämfört med Bromöllas? Nada & niente.
I alla fall så var filmen väldigt bra, som väntat. Johnny Depp spelar Jack Sparrow så otroligt bra, den karaktären är rolig som fasiken & kommentarerna han säger är bara bäst. Men tyvärr så fick man ju inget slut på filmen utan bara fortsättning till trean, lite bittert. Så nu får man invänta maj 2007 för att få veta hur det slutar, det är väl bara att räkna ner...

Which Pirates of the caribbean character are you? Jag blev Elizabeth Swann, oh yeah.

Kommentarer
Postat av: Nea

Haha jag blev Will Turner, det betyder att ryggen är min mohaha.

2006-07-18 @ 19:26:54
Postat av: Emelie

men vi har iaf fått se den 2 ggr nu & du bara en :P

2006-07-18 @ 22:19:49
Postat av: Nea

Och? Han är min själsfrände hur många gånger du än ser den ;)

2006-07-22 @ 17:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback