finally

Puuh. Nu, äntligen, kan jag ta det lugnt & göra vad jag vill. Har varit riktigt fullt upp nu ett par dagar. Vart tog det lugna livet vägen? Inte för att jag saknar det, men ändå, helt plötsligt var det en massa (kul) att göra hela tiden.
Igår jobbade jag, var på bio och direkt när jag kom hem från bion frågade Kotten om jag ville hänga med till McDonalds, så då bar det av dit. Inte för att jag åt något, men jag höll Kotten sällskap och det var trevligt som fasiken. Det var nämligen tyvärr väääldigt längesen jag träffade henne, sad but still true. Och idag har det varit likadant tills nu, fast ska snart ut & springa så kan inte ta det lugnt så länge till heller... Först jobbade jag och precis när jag kommer hem så fick jag dra in till staden igen för att träffa Sis, Kenty & deras nya hund Pink. Hunden var enormt söt trots att det är en korsning mellan schäfer & tax (!). Fick även idag veta att det faktiskt är taxen som är mamman... Herregud, stackars tax! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback