fullt upp

Äntligen hemma igen, känns som om jag aldrig är hemma nu för tiden. Men så är det naturligtvis inte, men man kan faktiskt ha känslo-hallunicationer. Sitter bara här och vilar upp mig lite inför min springrunda som jag ska ta om en stund. Och innan har jag bara jobbat & från det direkt till körskolan. Blä.

Förresten, jag har hittat en själsfrände! Eller tjaa, på en liten del av min skumma personlighet i alla fall. Robin tycker inte heller om fötter och går också hellre i sockar och är endast barfota om det krävs liksom. Fy farao vad najs, det är inte bara jag ;D Fast han hade i och för sig inte riktigt blivit SÅ extrem som jag är i mitt ogillande av fötter, som tur är kanske... Så han hade bra förståelse för mig när jag tyckte det var jobbigt med alla barn som hoppade jämte mig i soffan med fötter till höger & vänster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback