gårdagen; utgång!

Var tveksam, men bestämde mig tillslut och är nu väldigt glad att jag tog chansen eftersom det gick så bra. Otroligt skoj hade jag också, första & sista gången man var på Båten då. Dansade en massa med Lizze och träffade på folk som undrade lite om min ålder, hrm ja :P Fia & Möller stötte vi på ett par gånger med, trevligt värre för det var riktigt längesen känns det som! Jaja, mår prima idag och ska ta & springa en runda om ett tag tror jag. Sen ikväll blir det kränga-kväll med i alla fall Lizze, får se om några andra med är sugna :)

update:
Jenny ska med kränga ikväll :D wooho! Det var hur längesen som helst som jag åt lösgodis, det ska bli så gott! Längtar redan, hahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback