gårdagen

Kvällen började hos Kotten lite smått och efter diverse problem med buss & skit så kom vi äntligen in till stan och förfesten hos Mia. Inte så många jag kände där men det är alltid trevligt med nytt folk så det var najs och efter det bar det av in till stan för att träffa de andra brudsen också. Såklart! Väl inne i stan blev jag & Kotten bjudna på cider på Ölhallen, gratis dricka är alltid gott & bra ;) Östersjöfestivalen är alltid lika skoj och självklart var det skoj utom en grej. Jag är så arg på mig själv att jag blir ledsen för sånt jävla omoget skit, jag ska bli arg istället! Förstår bara inte grejen, så jävla onödigt att gå fram & säga nåt sånt överhuvudtaget. Herregud liksom, what's the point? Men men, ikväll ska ingenting stoppa mig & jag ska ha skoj som fasiken och inte störas av såna skitgrejer. Som tur var så var det ganska sent som jag stötte på personen i fråga.

Ska nog in till stan idag på dagen en runda & kolla läget lite, det är trevligt det med. Har nämligen inte gjort det på ett par år, har inte fått tid till det. Nån som vill med? Men sen blir det att ladda inför kvällen igen & sen party party! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback