Grillkväll

Igår var vi samlade hos Lizze för lite grillning & annat trevligt. Det var meningen att det skulle kommit lite fler folk efter hand med vet i fasiken vad som hände med dom. Den samlade skaran var i alla fall jag, Lizze, Nea, Micke & Ida som grillade & spelade kubb. Senare kom även Viktor & Kidde och kollade på film med mig & Lizze, tyvärr en dålig film (nämligen Wallander, så b:igt jämfört med Beck. Hrmf!). Sen så halvsov jag på slutet för jag var så trött, hehe, sen fick jag i alla fall sova och det var najs. Förutom att jag som vanligt drömmer konstigt & går lite halvt i sömnen, haha. Jag är nog skummare än skummast, jag kanske aldrig mer får sova hos Lizze nu ;D


Sen idag så drog jag & Lizze till Sternö igen, har varit där i flera dagar nu. Hehe. Alldeles för varmt ute nu för tiden, man håller ju på att dö. Nästan i alla fall. Träffade på "mina" fritidsbarn & Jenny på vägen hem med, mycket trevligt tycker jag. Sen så har jag vattnat & lite så hos mormor & morfar och nu sitter jag här och väntar tills Lizze & några andra ska komma för sen ska vi grilla. Mums!

And this is me today. Cityshorts (använder nästan alltid det känns det som) och Cheap Monday-linne. Enkelt, bekvämt & bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback