hemma igen!

Så skönt, men det känns som om det är en massa som jag måste göra. Känner mig stressad, men det är nog bara fejk-stress eller nåt, för så mycket har jag faktiskt inte att göra :P Det har i alla fall gått bra idag på jobbet, ny personal & nya ungar som var trevliga dom med. Det negativa är att det är så lite barn denna & nästa vecka eftersom många har semester. Så idag var vi sex stycken som arbetade där med sex stycken barn, hehe, inte så värst nödvändigt. Har alltså inte haft så mycket att göra, har mest läst gamla Bamse-tidningar (från 80-talet) och spelat Chicago. Tyvärr så fuskade Robin hela tiden och fick med sig Axel på sig sida, bittert bittert. Men jag vann ibland i alla fall, såklart!

Men har nog inte varit såhär trött som jag har varit idag på riktigt länge. Vet inte vad det har varit med mig, har känt mig som en zombie hela dagen. Det är tungt att gå upp så tidigt... Så ikväll blir det nog att lägga sig tidigt också, om man kan dvs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback