last day

Bara idag kvar sen bär det av till Göteborg med mamma, pappa & Lizze. Ska bli fabulous! Ullared, shoppa, Liseberg - kan inte bli bättre ;D Har dessvärre en massa att göra idag bara för det... Måste packa till imon, åka till mormor & mormor för att jobba lite, springa och så kommer Lizze ikväll. Så det blir fullt upp idag, men det är så det ska vara :P Just nu orkar jag inget, hehe, för det var inte så längesen jag vaknade.

Igår var det trevligt och gott såklart! Lizze & Jenny var här, godis köptes och det kollades på klassikern
Flashdance, som faktiskt ingen av oss sett tidigare. Jag tycker nog att den var sådär, den går ju verkligen inte upp emot Dirty Dancing eller Grease. Sen pratade vi lite och jag & Jenny planerade inför vårt disneymaraton (som kommer infinna sig nästa helg om Nea kan) men det verkar få bli en hel disneyhelg om alla filmer ska hinnas med ;D Sen satte vi på världens roligaste, svenska film Yrrol också och det tyckte Lizze var jääättekul humor... Eller inte :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback