lovely day

Äntligen en dag utan strålande sol utan faktiskt underbara moln på himlen. Började känna mig halvdöd av all sol & värme, men idag så känns det bra igen. Skönt att slippa känna att man "måste" ut till stranden utan bara kan vara hemma och göra vad man vill. Morgonen har gått åt till att läsa gamla Frida-tidningar från 1997 vilket faktiskt är väldigt underhållande, som man såg ut på den tiden. Hahaha.
Kvällen är fortfarande oklar. Vill vi gå ut ikväll, det är den svåra frågan vi ställer oss. Jag är seg & trött, men det är sista helgen som båten finns så känns som om man måste passa på. Hrm... Jaja, får väl se hur det blir ikväll. Film & gott är också lockande, men som vi sa, det har vi tid till imon ;P

Anyway, grattis Adam som fyller 18 idag! Avundsjuk jag är, bara 9 veckor kvar exakt idag tills min födelsedag. Wooho... Då blir det garanterat utgång!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Och bara sex till min =D

2006-07-28 @ 16:42:44
Postat av: Emelie

hrmf... :P

2006-07-28 @ 18:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback