movienight

Ikväll har jag kollat på Into the blue med söta Jessica Alba & snygge Paul Walker. Inte dåliga skådespelare det, synd att filmen inte var en fempoängare bara. Den var väl helt okej, men inget speciellt liksom. Tråkigt värre, men den var i alla fall sevärd. Paul Walker har man inte sett i så många filmer, i alla fall inte jag. De enda jag kan komma på är The fast and the furious, 2 fast 2 furious & She's all that. Men han har väl säkerligen gjort ett flertal filmer som inte blivit så uppmärksammade, innan han blev särskilt känd osv. Eller så är det bara jag som är glömsk eller inte tillräckligt film-allmänbildad.

Tidigare idag har jag även sett The girl next door, som jag absolut inte sett innan...? Hrmf, kanske någon gång. De är så söta tillsammans och killen i filmen, Emile Hirsch, är så söt hela tiden. Fast på denna bilden, så som han såg ut i filmen Dogs of dogville, så var han inte särskilt söt. Frisyren förstör allt. Men vill se den filmen by the way, någon sa till mig någon gång att den var bra som fasiken.

Herregud, vilken filmnörd jag är! I'm out of here.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback