reunion

Jag är så arg! Äntligen kan man ju beställa biljetter till reunion-festen som vi har längtat efter sedan vi kom hem från Sunny Beach, då vi skulle partaja med grabbarna bus igen. Det skulle ju bli så kul! Går in och kollar på hemsidan för att beställa och vad ser jag inte då? Jo, 18-årsgräns! Och festen är den 23:e september och jag fyller år den 29:e september. Det är sex bittra dagar som gör att jag inte ens kan beställa biljetter, åka ner till malmö och ha kul.
Men jag får väl åka till de reunion-festerna som är antingen i Göteborg eller Stockholm istället, för de är senare och Linn följer nog med mig till Stockholm i alla fall! ;D Men får väl se, bittert som fasiken är det i alla fall för jag ville till Malmö.

Kommentarer
Postat av: Abdullah

Haha!, dissad ;-()

2006-07-19 @ 17:04:47
Postat av: Emelie

öj, oschysst! Du ska tycka synd om mig ;P

2006-07-19 @ 18:44:41
Postat av: Abdullah

Abdullah bara gilla invandrare

2006-07-20 @ 18:47:22
Postat av: Emelie

sluta läs min blogg då ;)

2006-07-20 @ 19:02:38
Postat av: Abdullah

Men du harr likdant hår som mina släktingar. De är med krulliga. Så du måste komma från place som jag

2006-07-22 @ 15:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback