sol & bad

Jag har spenderat hela min dag nere i Skåne, rättare sagt Stenshuvud, tillsammans med Lizze, mamma & pappa. Otroligt varmt har det varit och vattnet var jätteskönt, badade hur mycket som helst. Tyvärr var det inte de där vågorna som jag hoppades på, som det brukar vara, men det var najs som fasiken i alla fall. Och jag hoppas att jag i alla fall har blivit liiite brunare, vore liksom trevligt.



Igår var jag en sväng på Killebom tillsammans med Nea & Lizze. Och det var väl trevligt fast "festivalen" kändes som ett litet & b:igt Östersjö. Hrmf... Men det var helt okej i alla fall, såg & pratade med fler än vad jag trodde jag skulle göra & Sebastian var väl sevärd han också. Men bäst var killen som var schizo, haha ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback