well well

Blidde inget Sternö igår, mycket bittert faktiskt. Jag som var så laddad för det, men det blir väl nån annan gång istället. Förhoppningsvis & troligen i alla fall :P Istället blev det en trevlig myskväll hemma hos Lizze med chokladfondue och en massa prat. Blev en liten skara samlad, nämligen bara jag, Lizze, Linn & Marie men det var trevligt trots att kvällen blev på ett helt annat sätt än väntat.

  


Idag ska jag ut till Sternö och sola & bada en liten stund, inte ofta jag gör det nu för tiden. Men när jag jobbat färdigt ska det bli en massa sånt, måste försöka hålla kvar min bränna lite i alla fall. Vill inte vara blek, ska vara brun! Eller så brun som jag kan bli dvs... Sen ikväll ska jag träffa the old crew, alltså Nea & Jenny. Får se vad vi hittar på, men det blir säkerligen trevligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback