would you wear it?

paris hilton

Var inne på
People.com och där hade de en massa kläder & accessoarer som kändisar burit som inte var särskilt snygga (enligt mig & majoriteten i alla fall). En av bilderna var dessa på Paris Hilton som jag inte riktigt förstod grejen med, vad får den tjejen allt ifrån? Jag röstade i alla fall på att jag inte skulle haft de där hanskarna (?) på mig. Förstår inte riktigt meningen med dom, det är inte snyggt & ser inte ut att vara särskilt bekvämt heller för den delen. Om man hade haft en för tummen också så skulle det i och för sig vara perfekt för tjuvar, om det nu är det val av karriär som man vill göra. Haha.

Kommentarer
Postat av: Abdhullah

That´s hot.. Paris är grym!

2006-07-03 @ 22:15:55
Postat av: Emelie

Eller inte :P

2006-07-04 @ 06:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback