a hard work, work

Var hos Nea igår & kollade på European gigolo, har velat se den hur länge som helst men det är alltid någon som inte har velat. Älskade nämligen ettan, Hollywood gigolo, för den är skitrolig! ;D Trevligt var det i alla fall, fick även lite annat besök, trevligt det med. Har alltid lika trevligt med geten liksom, det är så det ska vara! :)
Hade även trevligt med sis igår på staden och det verkade som om hon blev jag för skorna i alla fall. Hoppas att Kenty också blir glad. Åt lunch & kollade runt på stan lite, bara trevligt värre alltså.

Nu är jag snart på väg för att jobba lite, usch & fy. Men det är pengarna man ska tänka på, ska nog jobba riktigt segt idag så tjänar jag mer. Mohaha! Självklart ska jag inte det, jag är en ärlig person. I alla fall till mina kära morföräldrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback